Absfront Guide

Skulle du vilja ha tillgång till en expert några gånger per månad som bollplank? Då är vårt erbjudande Absfront Guide perfekt för dig. Våra expertkonsulter inom CRM och Customer Experience ger dig stöttning och råd inom både teknik och verksamhetsutveckling. 

Vad är Absfront Guide?

Många verksamheter har idag behov av att få råd och stöttning från någon som är expert inom ett område. Detta för att säkra upp att man t ex arbetar på rätt sätt, utvecklar sitt projekt i rätt riktning eller använder sina lösningar optimalt.​

Att anlita en konsult på hel- eller deltid kan i många fall bli en för stor kostnad, vilket då resulterar i att man kanske inte tar den hjälp som behövs. ​

På Absfront har vi därför tagit fram ett erbjudande som vi kallar Absfront Guide, vilket ger dig som kund möjligheten att ”pinga en expert”. Absfront Guide är en månadsprenumeration där du får en expert som bollplank inom det område du har behov av. Några gånger per månad kan du få råd och stöttning av din expert så att du kan säkra upp kvaliteten i dina olika initiativ.​

Absfront Guide

Absfront Guide är rådgivning inom CRM och Customer Experience

Behovet

Absfront Guide_Behovet

Du behöver en uttalad expert inom ett visst område som kan stötta dig under en period.​

Behovet är inte att få en expert som hjälper dig handgripligt, utan någon du kan boka möte med några gånger per månad. Du behöver ett ”bollplank” kring specifika frågor, stöd för olika initiativ eller planeringsarbeten.​

Absfront hjälper dig att bli framgångsrik i din verksamhet när behovet av insats är begränsat! 

Unik tjänst

Absfront Guide - Unik tjänst

Du väljer ett område du vill ha hjälp med och vi matchar ditt behov med tillgängliga experter inom området.

Experten finns tillgänglig upp till 5 gånger per månad för avstämning kring dina viktigaste frågor​.

Våra experter inom både verksamhetsutveckling och teknik står till förfogande till en begränsad kostnad!

Komma igång

Absfront Guide - Komma igång

Absfront matchar rätt expert till ditt behov.

Prenumerationsavtal om 2900 SEK/mån som löper med två månaders uppsägning.

Du kan kontakta utvald expert upp till 5 timmar per månad till en kostnad om 1300 SEK/timme.

Du som kund har en uttalad expert på stand by” för att säkerställa framgång i din verksamhet eller i ditt projekt.

Så här kommer du igång med Absfront Guide

1. Välj område du vill ha hjälp med.

2. Expert tilldelas och godkänns av dig.

3. Formellt avtal på plats och start av expertstöd.

Möt några av våra expertkonsulter​

Amanda Kullberg, Customer Insights-expert

Amanda Kullberg

“I min roll som expertkonsult inom Dynamics 365 Customer Insights hjälper jag mina kunder med att identifiera förbättringsområden, strategisk planering och benchmarking. Ofta gäller det att tänka utanför boxen och på så vis komma med innovativa lösningar.”

 

Axel Girgensohn, Absfront

Axel Girgensohn

“Lösningar kommer sällan av sig själva. I min roll som expertkonsult sätts ofta mina analytiska och problemlösande förmågor på prov, då jag hjälper mina kunder att hitta och lösa problem i Power Apps, Dynamics 365 Sales och Dynamics 365 Customer Service.”

 

Marcus Bramlöv, Kundserviceexpert

Emma Hansson

“I min roll som specialist inom Kundservice och Kundupplevelser kan jag erbjuda nya perspektiv och lösningar på återkommande problem och utmaningar inom kundservice. Jag hjälper till att utveckla långsiktiga strategier för att förbättra kundnöjdheten och lojaliteten.”

Läs mer om vad våra expertkonsulter kan erbjuda

Apsfront PRO logo

Absfront Pro

 

Anlita våra expertkonsulter för att stötta upp ditt interna team eller ditt projekt med de resurser som du behöver.

Absfront FLEX logo

Absfront Flex

Absfront Flex är ett projektåtagande som använder en agil metod för att leverera en MVP (Minimum Viable Product) och en efterföljande MLP (Minimum Loveable Product).

Christian Säfblad, Absfront

 

 

Christian berättar gärna mer

christian.safstrom@absfront.com
070-570 50 37