Absfront Easy – Service
Vi hjälper våra kunder att komma igång med Dynamics 365 Customer Service, som är en lösning som hjälper företag att leverera snabb och personlig kundservice. Med Absfront Easy är kundserviceteamet uppe och kör inom 30 dagar!
Absfront Easy – Service
Etablera grundläggande stöd för att hantera kundärenden och följa upp leveranser och avtal för att bibehålla starka kundrelationer.
Genom inledande installation, utbildning och konfigurationer är kundservice och/eller leveransteamet uppe och kör på 30 dagar!
Välj mellan våra paket Small, Medium eller Large.
Välj det paket som passar dig bäst
Våra Absfront Easy Customer Service paket finns i Small, Medium och Large. I nedan tabell kan du se vilka aktiviteter som ingår i paketen samt en ungefärlig kostnad.
SERVICE |
Small |
Medium |
Large |
Projektstart Uppstart för att planera aktiviteterna nedan i mer detalj, fördela ansvar m.m. |
✓ | ✓ | ✓ |
---|---|---|---|
Grundinstallation Installation och uppsättning av användare med Dynamics 365 i er befintliga Office 365-miljö så att det fungerar med Outlook. |
✓ | ✓ | ✓ |
Utbildning Utbildning i Dynamics 365 för Service-modulen. Användarna lär sig grunderna i att använda lösningen. |
✓ | ✓ | ✓ |
Pilot & Snabbanalys Användarna får testa systemet och dokumentera det man saknar. Avslutas med workshop där man sammanställer identifierade behov. |
✓ | ✓ | |
Sprint – Konfiguration Kund & Kontakt Workshop med tillhörande konfiguration kring behov som identifierats i snabbanalysen. Behoven prioriteras utefter tillgänglig tid för konfigurationen. |
✓ | ✓ | |
Sprint – Konfiguration Affärsprocess Workshop med tillhörande konfiguration kring behov som identifierats i snabbanalysen med fokus på försäljningsprocessen. Behoven prioriteras utefter tillgänglig tid för konfigurationen. |
✓ | ||
Sprint – Konfiguration Övrigt Workshop med tillhörande konfiguration kring behov som identifierats i snabbanalysen men som inte inryms i två ovanstående workshops. |
✓ | ||
Migrering Inläsning av befintligt kundregister från Excel in i Dynamics 365. |
✓ | ✓ |
Go-live Samtliga användare aktiveras i produktionsmiljö med säkerhetsroll och övriga inställningar & aktiveringar. |
✓ | ✓ | ✓ |
Totalt cirka |
41 000 SEK | 83 000 SEK | 108 000 SEK |
Ovanstående aktiviteter är exklusive projektledning som tillkommer med ca 2-6 tim per aktiv projektvecka utefter kundens behov.
Läs mer om våra andra paket
Customer Insights
Kom igång med din digitala marknadsföring för att stötta säljarna med nya Leads och förstärka befintliga kundrelationer.
Sales
Etablera grundläggande stöd för att fånga nya Leads, driva affärsmöjlighet och bygga långsiktiga & lönsamma affärsrelationer.
Copilot
Nyttja kraften i Copilot studio för att skapa en första AI-lösning som effektiviserar och ger insikter. Detta kan stötta arbetet med att bibehålla och utveckla starka kundrelationer.
Integration
Koppla ihop ditt affärssystem med Dynamics 365 för att minska manuella rutiner med offerter och få tillbaka insikter utifrån faktisk försäljning.
Smarta appar
Skapa en enkel app som förenklar vardagen för ett antal medarbetare som idag saknar bra IT-stöd för att frigöra tid och öka kvaliteten i verksamheten.
Power Automate
Identifiera delar av affärsprocessen där manuella eller komplicerad hantering kan automatiseras och kapa onödigt arbete samt minska felkällor.