Dynamics 365 Customer Service
Dynamics 365 Customer Service är en plattform som hjälper företag att leverera snabb och personlig kundservice över flera kanaler, med hjälp av AI och avancerad ärendehantering. Det ökar agenternas produktivitet och optimerar verksamheten för att skapa skräddarsydda kundupplevelser.
Vad är Microsoft Dynamics 365 Customer Service?
- Ärendehantering: Tillhandahåller omfattande verktyg för att hantera kundärenden, som ärendedirigering, spårning och lösning, vilket säkerställer en effektiv hantering av kundärenden.
- Knowledgebase: Har en robust knowledgebase där kundservice kan skapa och komma åt artiklar, vilket hjälper dem att lösa kundfrågor snabbt och korrekt.
- Flera kanaler: Stöder flera kommunikationskanaler som chatt, e-post, sociala medier och röst, vilket gör att kunderna kan nå verksamheten genom den metod de föredrar.
- AI-drivna insikter: Använder AI för att ge förslag och insikter, vilket hjälper agenter att fatta välgrundade beslut och förbättra kundnöjdheten.
- Automatisk sammanfattning: Genererar automatiskt sammanfattningar av kundinteraktioner, vilket ger kundservice snabb kontext och en sammanfattning av pågående ärenden.
Mer info om Microsoft Dynamics 365 Customer Service.
Tre exempel på hur Absfront skapar affärsnytta med Dynamics 365 Customer Service
1. Förbättrad ärendehantering: Vi hjälper till att sätta upp och optimera processer för ärendehantering, vilket säkerställer att kundärenden spåras, dirigeras och löses snabbt och effektivt.
2. Integrering av AI och automatisering: Vi hjälper våra kunder att nyttja AI och automatisering för rutinuppgifter och för att få prediktiva insikter. Detta hjälper till att förbättra svarstiderna och hjälper kundtjänstmedarbetare att fokusera på mer komplexa frågor.
3. Omnikanal-support: Vi hjälper våra kunder att integrera olika kommunikationskanaler, såsom chatt, e-post och sociala kanaler, till en enhetlig plattform. Detta gör att deras kunder i sin tur kan få support genom den kanal de önskar. Detta säkerställer också en sömlös serviceupplevelse.
Vi kan hjälpa dig på det sätt som passar dig!
Absfront Easy
När du vill komma igång snabbt med Microsoft Dynamics 365 Customer Service. Med Absfront Easy får du en färdigpaketerad men flexibel lösning.
Absfront Flex
När du har ett unikt behov som inte kan lösas med en standardiserad lösning sätter vi ihop ett team som projektleder och levererar agilt.
Absfront Pro
Anlita våra certifierade expertkonsulter på Dynamics 365 Customer Service för att stötta upp ditt interna team med de resurser du behöver.
Absfront Guide
När du behöver tillgång till en Dynamics 365 Customer Service-expert som bollplank några gånger per månad. Då är Absfront Guide perfekt för dig.