Redway – Paketerade lösningar för kundservice
Genom vår expertis inom kundservice, kundupplevelser och kommunikation har vi bevisad erfarenhet att hjälpa kunder gå från kostnadsdrivande kundkontakter till affärsdriven kundlojalitet, minskade kostnader och ökade intäkter. Läs om våra paket här!
Paketerade lösningar inom kundservice, kundresor, kommunikation och kontakt center
Redway-teamet är sedan flera år etablerad som verksamhetsspecialister med teknikkompetens som har förmågan att sammanföra IT och verksamhet för att möjliggöra den bästa kundupplevelsen.
Genom att vara expert inom kundservice, kundupplevelser och kommunikation har vi bevisad erfarenhet att hjälpa kunder gå från kostnadsdrivande kundkontakter till affärsdriven kundlojalitet, minskade kostnader och ökade intäkter.
Då vi kombinerar verksamhetskompetens inom kundservice med modern teknik skapar vi tydliga förutsättningar för våra kunder att digitalisera och vidareutveckla kundservice-verksamheten till nästa nivå! För att tydligt och enkelt komma igång utefter varje kunds unika behov erbjuder vi flera olika koncept. Läs mer om dem nedan eller läs mer om vårt expertområde Verksamhetsutveckling.
Redway Quick Scan
Vi ger snabba insikter och rekommendationer för att förbättra kundservice och skapa en roadmap.
Redway Contact Center Blueprint
Vi analyserar behoven, skapar en blueprint och levererar agilt där det ger mest effekt.
Redway Customer Journey
Vi kartlägger kundresan för att stärka lojalitet och identifiera förbättringsområden.
Redway KPI
Vi utgår från färdiga förslag på KPI:er för att mäta framgång inom kundservice-verksamheten där vi redan från början har färdiga mallar.
Redway Management Framework
Med vår erfarenhet har vi hjälpmedel för att utveckla kundservice och möta både verksamhetens och kundernas behov.
Exempel på företag som vi har arbetat med
Vill du veta mer hur vi kan hjälpa ditt företag?
Emma berättar gärna mer
emma.link@redway.se
0703-370 35 53