Absfront Easy – Integration
Med Absfront Easy – Integration hjälper vi våra kunder att att integrera affärssystemet med Dynamics 365 med hjälp av Azure Integration Services.
Absfront Easy – Integration
Koppla ihop ditt affärssystem med Dynamics 365 för att minska manuella rutiner, som t ex att föra över offerter från Dynamics 365 Sales till affärssystemet. Med Absfront Easy Integration hanteras detta helt automatiskt och sömlöst och ni får insikter utifrån faktisk försäljning.
Vi integrerar Dynamics 365 med hjälp av Azure Integration Services mot ert befintliga affärssystem utifrån era behov med t ex kunder, produkter och offerter.
Välj mellan våra Absfront Easy Integration-paket Small, Medium eller Large.
Välj det paket som passar dig bäst
Våra Absfront Easy Integration-paket finns i Small, Medium och Large. I nedan tabell kan du se vilka aktiviteter som ingår i paketen samt en ungefärlig kostnad.
INTEGRATION |
Small |
Medium |
Large |
Projektstart Uppstart för att planera aktiviteterna nedan i mer detalj, fördela ansvar m.m. |
✓ | ✓ | ✓ |
---|---|---|---|
Snabbanalys Fastställa vilken data (och när) som ska integreras med triggers utifrån affärsprocess och användande. |
✓ | ✓ | ✓ |
Grundinstallation Installation och uppsättning av Azure Data Integration. |
✓ | ✓ | ✓ |
Kunder Etablera integration mellan Dynamics 365 och affärssystem för att integrera kunder. |
✓ | ✓ | ✓ |
Produkter & Prislistor Etablera integration så att affärssystemets produkter och prislistor blir uppdaterade i Dynamics 365. |
✓ | ✓ | |
Offerter Etablera integration så att Dynamics 365 kan skicka in offerter till affärssystemet för vidare behandling. |
✓ | ||
Order eller Fakturor Etablera integration så att affärssystemet föder tillbaka antingen fakturor eller ordar (beroende på behov och arbetssätt) tillbaka in i Dynamics 365. |
✓ | ||
Initial laddning Full laddning för att se att integrationspunkterna är etablerade. |
✓ | ✓ | ✓ |
Test och optimering Testa av användarflöden och säkerställ att data skapas upp och flödar korrekt samt göra justeringar. |
✓ | ✓ | ✓ |
Go-live Samtliga användare aktiveras i produktionsmiljö med säkerhetsroll och övriga inställningar & aktiveringar. |
✓ | ✓ | ✓ |
Totalt cirka |
80 000 SEK | 115 000 SEK | 216 000 SEK |
Ovanstående aktiviteter är exklusive projektledning som tillkommer med ca 2-6 tim per aktiv projektvecka utefter kundens behov.
Läs mer om våra andra paket
Customer Insights
Kom igång med din digitala marknadsföring för att stötta säljarna med nya Leads och förstärka befintliga kundrelationer.
Sales
Etablera grundläggande stöd för att fånga nya Leads, driva affärsmöjlighet och bygga långsiktiga & lönsamma affärsrelationer.
Customer Service
Etablera grundläggande stöd för att hantera kundärenden och följa upp leveranser och avtal för att bibehålla starka kundrelationer.
Copilot
Nyttja kraften i Copilot studio för att skapa en första AI-lösning som effektiviserar och ger insikter. Detta kan stötta arbetet med att bibehålla och utveckla starka kundrelationer.
Smarta appar
Skapa en enkel app som förenklar vardagen för ett antal medarbetare som idag saknar bra IT-stöd för att frigöra tid och öka kvaliteten i verksamheten.
Power Automate
Identifiera delar av affärsprocessen där manuella eller komplicerad hantering kan automatiseras och kapa onödigt arbete samt minska felkällor.