Vi kan idag meddela att Absfront och Redway, som båda idag är en del av CombinedX, går ihop. Vi har märkt ett stort intresse av mer verksamhetsnära tjänster i samband med leveranser och projekt hos våra kunder. Sammangåendet med Redway ser vi som ett viktigt steg i att kunna svara upp mot efterfrågan. Tillsammans blir vi en av de absolut största leverantörerna med experter som verkar på den svenska marknaden.

För både Absfront och Redway är det ”business as usual” med att hjälpa våra kunder att skapa bättre kundupplevelser. Under 2024 kommer vi att lansera spännande erbjudanden där våra team tillsammans kan stötta våra kunder.

Absfronts kunder kan redan idag ta del av Redways kompetens för att lyfta sina lösningar inom Customer Service-området. Detta kan vara genom att få stöd i verksamhetsfrågor eller t ex hur man kopplar ihop kontaktcenter och telefoni med Dynamics 365.

Är ni intresserade av Redways tjänster, kontakta din kontaktperson på Absfront, Christian Säfström eller Sebastian Merlöv.

Klicka här för att läsa pressreleasen